ERASMUS + COVID-19
Шановні студенти,
у зв’язку з динамічно мінливою ситуацією, пов’язаною з поширенням коронавірусу, що викликає захворювання COVID-19, ми хочемо повідомити, що рішення про повернення в країну та переривання мобільності за програмою Erasmus + - це індивідуальне рішення студента. Тим не менш, університет та Польські державні служби рекомендують повернутись. Одним із аргументів для виконання цієї рекомендації є невизначена ситуація в майбутньому та відсутність гарантії можливості повернення після запланованого припинення мобільності за програмою Erasmus +.
Рішення про припинення мобільності призведе до зобов'язання повернути лише невикористану частину стипендії (різниця між отриманою стипендією та документально підтвердженими витратами та витратами на перебування, оцінені Національною агенцією Erasmus +, які не можуть бути задокументовані - наприклад, витрати на харчування тощо).
Остаточне визнання понесених витрат здійснюватиметься Національною агенцією Erasmus+, тож на цьому етапі невідома сума, яка буде вважатися «прийнятною» частиною незадокументованої стипендії.
Нагадуємо, що ви зобов’язані документувати понесені витрати та обґрунтовувати ситуації, в якій понесені витрати не є задокументованими.
Процедура переривання мобільності.
Приймаючи рішення про припинення стипендії, просимо:
- поінформувати університет, де ви знаходитесь, про рішення припинити свою мобільність;
- попросити підтвердження перебування з відповідними датами початку та закінчення мобільності за програмою Erasmus +;
- проінформувати про своє рішення відділ міжнародного співробітництва MWSLiT електронною поштою на адресу
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та прикріпити наступні документи:- форма відмови;
- скан/ фото документу офіційного перебування;
- перелік понесених витрат;
- скан/ фото документів, що підтверджують понесені витрати.
Процедура повернення до країни.
Якщо ви вирішили повернутися в країну:
- Ви повинні переконатися, що авіакомпанія, де ви здійснили бронювання, дозволяє повернути суму, яку ви заплатили за квиток. Якщо така інформація відсутня на веб-сайті авіакомпанії або вона інформує про неможливість стягнення вартості квитка (як це буває у так званих дешевих авіакомпаніях), будь-ласка, включіть цю інформацію у заяву (у формі заявки або в окремий документ).
- Можна скористатися опцією повернення, завдяки уряду Республіки Польща і актуальну інформацію про рейс можна знайти за посиланням https://www.lot.com/pl/pl/ (akcja #LOTdoDomu). Крім того, Міністерство закордонних справ запустило спеціальну гарячу лінію, де можна отримати інформацію про можливість повернення в країну +48 22 523 8880. Відповідно до інформації на веб-сайті прем`єр-міністра (https://www.premier.gov.pl/), - LotDoDom можуть скористатися громадяни Польщі та іноземці, які є подружжям, дітьми поляків, особи які мають Карту Поляка, особи, які мають дозвіл на роботу або дозвіл на проживання в Польщі.
- Після повернення відповідно до чинного законодавства, будь-ласка, не забудьте пройти 2-х тижневий домашній карантин.
Будь-ласка, надішліть актуальну інформацію про вашу ситуацію у відділ міжнародного співробітництва електронною поштою
Ми залишаємось у вашому розпорядженні
ВІДКРИТО НАБІР НА 2025/2026 АКАДЕМІЧНИЙ РІК
ДЕТАЛЬНІШЕ ✕